طراحی سایت

Wiki Article

در قرارداد خدمات نگهداری و مدیریت سایت موارد مهمی است که باید بهش توجه کنید.

اگر به دنبال طراحی یک وب سایت فروشگاهی قدرتمند، زیبا و منحصر به فرد هستید که امکانات به خصوصی داشته باشد، ما طراحی اختصاصی فروشگاه اینترنتی را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

شما تمام امکانات لازم برای مدیریت و توسعه وب سایت خود را در اختیار خواهید داشت.

در طراحی وب تطبیقی یا اداپتیو، طراح وب‌سایت چندین قالب را بر اساس اندازه‌های مختلف صفحه‌های نمایش طراحی و بارگذاری می‌کند.

اگر وب‌سایت خود را به‌صورت ریسپانسیو طراحی کنید، صفحه‌های آن وب‌سایت متناسب با اندازۀ صفحۀ نمایش کاربر نشان داده می‌شود.

به هنگام درخواست طراحی سایت دو یا چند زبانه به موارد زیر توجه کنید:

اگر روی ارتباط با سایر کشور ها مصمم هستید، باید بدانید ارائه محتوای مقاله، کتگوری، محصول و … حتی موارد جدید باید با قابلیت ترجمه به مخاطب ارائه شود تا در اعتماد سازی نقش مثبتی داشته باشد.

به محض شروع این قسمت، کد نویسی سایت یا همان نوع سیستم مدیریت محتوا شروع می شود. از آنجایی که در بالا به آن اشاره کردیم، تعریف مجدد آن را نادیده می گیریم.

شاید تا الان متوجه شده باشید چرا قیمت‌ طراحی سایت‌ میتواند تا این حد متفاوت باشد. هزینه ساخت سایت آنلاین با سایت ساز آنلاین و فروشگاه ساز وب رمز به مراتب از طراحی وبسایت با قالب آماده کمتر است و برای سایت‌های کوچک و شروع بسیار مناسب است.

اجازه دهید هاستینگ را با یک مثال ساده توضیح دهیم. هاست فضایی است که تمام اطلاعات وب سایت شما را در خود جای می دهد. این شامل عکس‌ها، متن، فیلم‌ها، الگوها، نام‌های کاربری، رمزهای عبور کاربر و هر چیز دیگری در وب‌سایت شما می‌شود.

​​​​​​​تهران، میرداماد، میدان مادر، کوچه وزیری پور، پلاک ۸، واحد ۱۴

طراحان ما وب سایتی منحصر به فرد و جذاب برای شما خلق خواهند کرد.

در پرتال، شما یک قالب پیش فرض برای وب سایت یا فروشگاه خود انتخاب می‌کنید، محتوای این قالب را با توجه نیاز و سلیقه خود ویرایش دهید و سپس دامنه اختصاصی خود را به این وب سایت متصل می‌کنید. به همین راحتی و ظرف چند روز وب سایت شما ساخته می‌شود.

همکاری پابرجا میان تیم گوگل ادز نوین و مجموعۀ گوشی شاپ ثابت کرد موفقیت در تبلیغات گوگل با صرف هزینه‌های تبلیغاتی گزاف هیچ ارتباطی ندارد!
چارچوب و فریم ورک رابط کاربری چیه؟ اصلا وجود داره؟ بوتسترپ شناخته شده ترین چارچوب طراحی رابط کاربری در دنیاست که ما در همه پروژه هامون توصیه اش میکنیم.

دسترسی آسان به محتوای انگلیسی یا هر زبان دیگری که در سایت شما وجود دارد، باید برای کاربران فراهم شده باشد.

طراحی سایت فروشگاهی با فریمورک محبوب لاراول همراه با به روزرسانی و پشتیبانی کاملا رایگان

در این‌جا قصد داریم علت این تفاوت را توضیح دهیم اما در نهایت انتخاب را بر عهده شما می‌گذاریم. لازم به ذکر است در طراحی سایت کیفیت پشتیبانی به اندازه کیفیت انجام پروژه و حتی بیشتر اهمیت دارد و پشتیبانی خوب تنها توسط شرکت های با تجربه و سابقه بدرستی انجام می‌شود.

پس از تکمیل کدنویسی و تحویل وب سایت، بحث در مورد یادگیری نحوه استفاده از وب سایت آغاز می شود.

در طراحی هر وب سایتی یکسری امکانات عمومی و یکسری امکانات اختصاصی قرار می‌گیرند. امکانات عمومی شامل آپشن‌هایی هستند که وجود آن‌ها در طراحی هر وب سایتی الزامی است و ارتباط مستقیمی با سئو یا بهینه‌سازی وب سایت دارند اما امکانات اختصاصی شامل آپشن‌هایی هستند که یک وب سایت معمولی را به یک وب سایت کاملا حرفه‌ای و منحصربه‌فرد تبدیل می‌کنند البته استفاده از این امکانات براساس درخواست مشتریان طراحی سایت است و وجود آن‌ها در وب سایت الزامی نیست. هر دوی این امکانات چه امکانات عمومی که وجود آن‌ها ضرورت دارد و چه امکانات اختصاصی که وب سایت شما را به یک وب سایت حرفه‌ای تبدیل می‌کند، بر روی قیمت طراحی سایت تاثیرگذارند. در ادامه شما را با برخی از مهم‌ترین امکانات عمومی و اختصاصی در طراحی سایت که بر روی تعرفه طراحی سایت تاثیرگذارند و می‌توانید از آن‌ها برای تخمین قیمت طراحی سایت استفاده کنید، آشنا خواهیم کرد. یکی از موارد مهم در سفارش طراحی قیمت طراحی سایت است که اغلب با توجه به نوع پروژه و امکانات موجود در آن محاسبه و تعیین می شود. به طور کلی قیمت طراحی سایت با توجه به اختصاصی یا وردپرس بودن آن محاسبه می شود و براساس رابط کاری، زبان برنامه نویسی، هاست و دامنه، پشتیبانی، مدت زمانی که قرار است طراحی سایت انجام شود و سایر سرویس هایی که مشتری درخواست دارد که در طراحی سایت کسب و کار خود استفاده شود قیمت گذاری می شود.

خیلی خوبین بابا برای خودتون نظر میذارین ناموسا؟! یه دمو نصب کردن با وردپرس ۵۰ میلیون؟! خیلی خوبین خدایی

مهم‌ترین دغدغۀ مجموعۀ سلینوی کاله، معرفی محصولات جدید خود به بهترین شکل ممکن بود. یک برنامۀ حرفه‌ای و هدفمند راهکاری بود که تیم تولید محتوای نوین ارائه داد.

هر آنچه برای رشد وب سایت خود لازم دارید در اختیارتان است.

برای ایجاد یک سایت وردپرسی تنها به یک مرورگر متصل به اینترنت نیاز است و طراح به راحتی می تواند کار طراحی خود را شروع کند.

همانطور که گفته شد هر یک از این قسمت ها شامل هزینه ای می باشد و می تواند هزینه طراحی وب سایت را تا حد زیادی افزایش دهد.

اگر ادامه مطلب نیاز به یک وب‌سایت اختصاصی با امکانات ویژه برای معرفی و ارائه خدمات کسب و کار خود دارید، یا اگر به دنبال یک وب سایت شخصی هستید، این گزینه برای شما مناسب است.

برنامه‌نویس‌های ما طرح گرافیکی مورد تائید شما را تبدیل به یک وب سایت واقعی می‌کنند. کار کدنویسی وب سایت به تمیزترین و اصولی‌ترین شکل ممکن انجام می‌شود.

نکته: تکنیک طراحی وب ریسپانسیو هم برای کاربران و هم برای کسب‌وکارها مفید است. این ویژگی باعث می‌شود تا کاربران، کارهای بیشتری را با گوشی و سایر گجت‌های هوشمند خود انجام دهند.
پرتال بهترین سایت ساز و فروشگاه ساز فارسی است. در پرتال، شما تمام آنچه برای ساختن و مدیریت یک وب سایت شخصی، شرکتی یا فروشگاهی لازم است را به راحت ترین شکل ممکن و در قالب یک بسته با قیمتی مناسب دریافت خواهید کرد.

همچنین، اگر قصد ساختن فروشگاه اینترنتی را داشته باشید، از آنجایی که پرتال برای این منظور نوشته شده است، در نهایت یک فروشگاه بهتر، سریع تر و با امکاناتی بیشتر خواهید داشت. مزیت نهایی پرتال نیز، هزینه بسیار مناسب است.

در طراحی تطبیقی می‌توانید سلسله‌مراتب بصری را برای نسخۀ دسکتاپ یا موبایل به‌طور مجزا طراحی کنید؛ اما در طراحی ریسپانسیو این امکان را ندارید و باید مراقب تغییرات باشید.

روش چند زبانه کردن سایت (روش سابدامین هزینه بیشتری از استفاده سابفولدر دارد اما نسبت به روش دوم برتری دارد.)

طراحی سایت دو یا چند زبانه بیشتر به درد چه شرکت هایی می خورد و آیا این نوع طراحی سایت هزینه بیشتری برای کارفرما ایجاد می کند؟ مشکلات احتمالی و نکات مهم برای سایت اینجا کلیک کنید های چند زبانه جیست و چرا باید به فکر این نوع طراحی سایت برای شرکت خود باشیم؟ امیدواریم پاسخ تمامی سوالات…

طراحی سایت شرکت بیمه با فریمورک لاراول همراه با پشتیبانی

اگر روی ارتباط با سایر کشور ها مصمم هستید، باید بدانید ارائه محتوای مقاله، کتگوری، محصول و … حتی موارد جدید باید با قابلیت ترجمه به مخاطب ارائه شود تا در اعتماد سازی نقش مثبتی داشته باشد.

در ابن رابطه می‌تونین با شماره واتسپ شرکت تماس بگیرین و برای تعیین وقت حضوری و جلسه اقدام کنین.

هر آنچه برای رشد وب سایت خود لازم دارید در اختیارتان است.

آژانس دیجیتال مارکتینگ و طراحی سایت ایران وب لایف با نمونه های کاری موفق در زمینه طراحی سایت وردپرسی یکی از بهترین انتخاب های پیش روی شما در این زمینه است.

اینجا کلیک کنید اگه دنبال یک سایت ارزان هستید میتونید به صورت رایگان انجامش بدید. کافیه یک نسخه از وردپرس رو روی سرویس میزبانی تون نصب کنید و بعد با خرید یک پوسته عمومی به مبلغی بین ۵۰ هزار تومان تا ۲۰۰ هزار تومان یک سایت ارزان داشته باشید.

طراحی سایت چند زبانه با کلیک کنید حالت سابدامین که سبب می شود منابع هر سایت جداگانه باشد.

به کمک طراحی تطبیقی می‌توانید این عناصر را در محدوده‌ای که برای آن‌ها مشخص شده، قرار دهید.

با اینحال، همانطور که در ابتدا نیز گفتیم، هر چند پرتال تمام ویژگی ها و امکانات لازم برای داشتن یک وب سایت استاندارد و خوب را در اختیار شما قرار می‌دهد، اما قابلیت توسعه کمتری نسبت به وردپرس دارد.

Report this wiki page